Skład: Aqua (woda), Alcohol (konserwant), Cetearyl Alcohol (emolient), Stearamidopropyl Dimethylamine (substancja antystatyczna), Glycerin (gliceryna), Glycine Soja Oil (olej sojowy), Sodium Lactate (hydrofilowa substancja nawilżająca), Punica Granatum Seed Oil (olej z pestek granatu), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Carthamus Tinctorius Oil (olej z krokosza barwierskiego), Ricinus Communis Oil (olej rycynowy), Punica Granatum Extract (ekstrakt z owoców granatu), Aloe Barbadensis Extract (ekstrakt z aloesu), Acacia Farnesiana Extrakt (ekstrakt z akacji), Panthenol (prowitamina B5), Panthenyl Ethyl Ether (prowitamina B5), Lauroyl Sarcosine (substancja antystatyczna), Hydroxyethylcellulose (zagęstnik), Tocopherol (witamina E), Helianthus Annuus Seed Oil (olej słonecznikowy), Ascorbyl Palmitate (przeciwutleniacz), Parfum (zapach), Linalool (zapach), Limonene (zapach), Geraniol (zapach), Citronelloll (zapach), Citral (zapach).

Gdzie kupić: Rossmann

Cena: 9,69 zł / 150 ml


Moja opinia: Już dawno miałam napisać recenzję maski Alterry, ale jakoś nie mogłam się za nią zabrać ;) Ostatnio, jak widać, postów mniej (choć obiecałam poprawę), ale jeżeli mam coś napisać na siłę to mi się odechciewa i przekładam pisanie na następny dzień, a jak wiecie dni lecą z prędkością światła :)
Wracając do maski - myślę, że produkt znany większości z Was - ze słyszenia lub z używania. Zamknięta jest w niedużą, miękką tubkę z klapką. Zostało mi jej niewiele i aby wydobyć pozostałą ilość nie obędzie się bez rozcięcia opakowania. Wizualnie fajny, przyjemny dla oka produkt. 
W środku same dobroczynne składniki dla włosów, min.: olej sojowy (nawilża i zmiękcza włosy), olej z pestek granatu (regeneruje), masło shea (nawilża), olej z krokosza barwierskiego (dodaje blasku, zapobiega elektryzowaniu), olej rycynowy (wzmacnia), ekstrakt z owoców granatu (nadaje miękkość i blask), ekstrakt z aloesu (uelastycznia i wzmacnia), ekstrakt z akacji (regeneruje) oraz olej słonecznikowy (chroni przed UV). 
Produkt ma kremową konsystencję, zwartą, nie wylewającą się z dłoni. Bardzo dobrze się go nakłada, nie spływa z włosów, a rozprowadzenie na całej długości włosów trwa chwilę. 
Na moich włosach maska sprawdza się nałożona na kilkanaście minut. Próbowałam trzymać ją godzinę lub dłużej, ale efekty nie były tak dobre jak 15-20 minutowa sesja. Po niej włosy były wyraźnie nawilżone i wygładzone. O wiele lepiej też się rozczesywały. 
Wadą produktu jest niestety wydajność, która na moich długich włosach starczyła na kilka użyć, ale to nie pierwsza maska Alterry i na pewno nie ostatnia.

Plusy:
  • zapach
  • rozprowadzenie
  • wygładzenie
  • nawilżenie włosów
  • nie obciążą włosów
  • łatwo po niej rozczesać włosy
  • cena

Minusy:
  • wydajność 
Ocena: 5/5


18 Comments

  1. Na tyle plusów, ten minus się kryje ;) i cena fajna, więc warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest wysoka, zwłaszcza, że często są na niego promocje jak obecnie :)

      Usuń
  2. a ten alkohol na 2 miejscu w skladziee??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża ilość alkoholu w składzie zastępuje konserwanty i tak działa, jako produkt naturalny. Może podrażniać i wysuszać, ale nie zauważyłam tego nakładając maskę na kilkanaście minut, zwłaszcza, że nakładam ją na włosy a nie na skórę.

      Usuń
  3. Nie używam masek do włosów, ale pewnie jak zapuszczę włosy to mi się przydadzą :P Ta wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie zakupiłam drugie opakowanie dzisiaj :) Ja ją lubię, ale faktycznie jest mało wydajna, chociaż często na promocji za 6,99.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie można kupić ją właśnie w takiej cenie :)

      Usuń
  5. muszę ją w końcu zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna maska, mam i obecnie używam :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jako że mam włosy wysokoporowate ,odżywka ta spuszyła mi włosy na maksa , nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jakoś nie przypadła do gustu. Ja ogólnie nie polecam tej maski, ale to rzecz gustu.

    OdpowiedzUsuń

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.