Jak pewnie zauważyliście - na blogu trochę zmian. Przede wszystkim wgrałam nowy szablon i zrobiłam nagłówek. Jak się teraz Wam podoba?

Zrezygnowałam z umieszczania na blogu gazetek, ale za to po lewej stronie umieściłam linki do aktualnych promocji. Stwierdziłam, że i tak mało osób zagląda do archiwalnych gazetek, a ich ilość na blogu zaczęła mnie przerażać ;)

Od pewnego czasu blog znajduje się na BlogLovin --> klik. Zapraszam więc do obserwowania :)

A poza tym długo mnie nie było, ale obiecuję poprawę i będę pojawiać się z notkami częściej :*


18 Comments

  1. Ładny naglowek :) Skąd ty bierzesz te obrazki na nagłowkach? :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Kochana, dobrze że już jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie :) u mnie też blog ma nowy wygląd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie teraz u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze kilka drobnych poprawek i będzie idealnie :)

      Usuń
  6. Ślicznie! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany na lepsze ;) Nagłówek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytelnie i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wygląd i nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany jak najbardziej na plus :).

    OdpowiedzUsuń

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.