Gdy stanęłam przed szafą z lakierami Catrice, ta "benzynka" pierwsza wpadła mi w oko. To Genius In The Bottle czyli nr 840. W buteleczce piękne odcienie zieleni, miedzi, złota i mnóstwo złotych drobinek. Na paznokciach już nie zobaczymy tej pięknej kolorystyki, na obrzeżach trochę zieleni, ale trudno ją uchwycić. Dosyć szybko schnie, nałożyłam dwie warstwy, ale pojawiły się pęcherzyki powietrza. Jeżeli chodzi o pędzelek - duży i wygodny ale okropnie smuży. Próbowałam kilka razy malować nim paznokcie, kilka warstw i za każdym razem smugi. Nie wiem czy to dotyczy tylko tego koloru, czy taka jest cała kolorystyka. Taki zwykły miedziany lakier.

Cena:

9,99 zł / 10 ml








6 Comments

  1. na zdjęciach wygląda całkiem sympatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to nie jest to samo co w buteleczce :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem... słyszałam już takie samo zdanie na ten temat... ja mam benzyniaka z Golden Rose, ale jeszcze nie otworzyłam. jak mi trochę paznokcie podrosną, to w końcu nim pomaluję i wstawię na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt ładny i dosyć ciekawy ja jednak wolę lakiery o innym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.