Od producenta:


Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, zwłaszcza delikatnej, skłonnej do podrażnień oraz narażonej na negatywny wpływ stresu i zanieczyszczeń środowiska. Dostarcza skórze niezbędną porcję mikroelementów (magnez, potas, sód, wapń, cynk, miedź) i witamin, aby wyglądała zdrowo i promiennie. Zapewnia długotrwałe, wielostopniowe nawilżenie. Pobudza funkcje witalne skóry oraz procesy jej odnowy. Działanie kremu potęgują Ceramidy, które odbudowują naturalną barierę hydrolipidową chroniąc skórę przed negatywnym wpływem środowiska. Przeciwrodnikowa Witamina E dba o młodość i zdrowy wygląd. Prowitamina B5 (D-panthenol) ma właściwości intensywnie ochronne oraz łagodzące podrażnienia. Sprawia, że skóra staje się rozświetlona i wyjątkowo gładka. Krem wygładza istniejące zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych.


Skład:

Aqua, Decyl Oleate, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-12, Paraffinum Liquidum, Ceteareth-20, Dimethicone, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Panthenol, Tocopherol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyr Lactylate, Xanthan Gum, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Citral, Benzyl Salicylate, Coumarin, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.


Sposób użycia:

Krem nanieś na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Delikatnie wmasuj. Unikaj kontaktu z oczami. Stosuj codziennie rano i wieczorem.


Gdzie kupić:

Ogólnodostępny - drogerie, markety, internet.

Cena:

6,89 zł / 50 ml (CND)


Moja opinia:

Moja sucha skóra potrzebuje porządnego nawilżenia a oprócz tego rozświetlenia, wygładzenia pierwszych zmarszczek i efektu wypoczętej cery. Zamiast czytać składy i opinie o kremach lub w ogóle skłonić się w stronę naturalnej pielęgnacji, trafiam na obietnice producenta w żadnej sposób nie pokrywające się z działaniem kosmetyku. Nie mogę powiedzieć, że ten krem nie działa, bo owszem nawilża, ale zacznijmy od początku, czyli od opakowania. 
Krem zapakowany jest w plastikowy słoiczek, który dodatkowo umieszczony jest w kolorowym kartoniku i nie są to pstrokate kolory, ale bardzo przyjemne morskie motywy. Zapach dla mnie jest mało przyjemny, wyczuwam w nim minerały ale szybko się ulatnia i nie czuć go na twarzy. Krem ma lekką konsystencję, bardzo łatwo się rozsmarowuje i pozostawia na twarzy delikatną, tłustą warstewkę. Jeżeli chodzi o skład to nie zachwyca, ale oprócz kilku niespodzianek na twarzy, większej krzywdy mi nie zrobił. Bardzo dobrze sprawdza się jako nawilżacz, który odczuwałam przez cały dzień, ale na pewno nie 24h, jak zapewnia producent. Nie zauważyłam żadnego rozświetlenia ani promiennego wyglądu mojej twarzy. Niestety kremu nie mogłam stosować na drobne ranki ani tym bardziej w okolicach oczu, ponieważ odczuwałam bardzo nieprzyjemne szczypanie i podrażnienie. 
Krem kupiłam w Rossmannie za 6,89 zł w tzw. CND czyli w skrócie w cenie promocyjnej i nawet tej ceny za krem żałuję.


Leave a Reply

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.