Przeprosiłam się z różem, była już najwyższa pora. A wszystko przez Kolekcję Różną i ceny lakierów do paznokci. Nie mogłam się zdecydować, który róż wybrać i wzięłam trzy kolory, jakie pozostały z tej kolekcji. Ten jest mlecznoróżowy, kryjący już po dwóch warstwach i ze względu na rzadką konsystencję, szybko schnie. Zapach róż jest wyczuwalny, ale wymieszany z zapachem typowego lakieru, mnie nie zachwyca. Buteleczka, mimo kiczowatego wyglądu bardzo mi się podoba. 

Cena:

1,29 zł / 12 ml












4 Comments

  1. mam go i uważam, że ten kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. buteleczka nie jest AŻ taka zła ;) lakier wyszedł całkiem fajnie. subtelnie, mi się podoba:)
    masz bardzo ładne paznokcie. moje są strasznie malutkie;) ale podobno co małe to piękne;)
    dołączam do obserwatorów, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten lakier - śliczny ma kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, ja niestety nie załapałam się już na te ładne odcienie

    OdpowiedzUsuń

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.