Od producenta:

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z truskawki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- oczyszczona i odświeżona skóra
-gładsza i milsza w dotyku
-przyjemnie pachnąca.


Skład:

Aqua, Polyathylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3 Sulfosuccinate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Fragaria Chilloensis Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:16255, CI:77499

Cena:

3,99 zł / 100ml



MOJA OPINIA:

Peeling zamknięty jest w malutkiej, zgrabnej i poręcznej plastikowej buteleczce. Idealnej, aby zabrać ją w podróż. Widać przez nią piękny, czerwony kolor i ilość zużytego produktu. Jej zapach jest intensywny i smakowity jak aromat dojrzałej truskawki. Krwisto czerwony żeluś z czarnymi piegami nie jest lejący i bardzo ładnie się pieni. Posiada dużą ilość średniej wielkości drobinek.
Dla mojej twarzy się nie nadaje, ale do ciała jest idealny. Delikatnie złuszcza naskórek, bardzo dobrze się pieni. Jak dla mnie jest wydajny - stosuję go 1-2 razy w tygodniu. Skóra po jego zastosowaniu jest gładka i ładnie pachnie. Jedyny malutki minusik to problem z otwarciem buteleczki. Pod prysznicem w kontakcie z wodą moje paznokcie robią się tak miękkie, że muszę uważać przy otwieraniu opakowania, aby ich nie uszkodzić. 
W kolejce czekają na wypróbowanie: grejpfrut, pomarańcza, kiwi i czarna porzeczka.


One Comment

  1. Widziałam, ale nie kupiłam, może wyprubuję :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebię <3

    OdpowiedzUsuń

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.