W hipermarkecie Real pojawił się stand z produktami Himalaya Herbals. Firma ma w swoim asortymencie preparaty do włosów, pielęgnacji twarzy i ciała, a także kosmetyki dla dzieci. Reklamuje się jako "jedna z najbardziej znanych marek kosmetyków tworzonych wyłącznie ze składników naturalnych". Takie do końca naturalne to one nie są, ale zauważyłam, że zmieniły się opakowania kosmetyków i co najważniejsze, skład. Porównywałam skład peelingu morelowego ze składem na wizaz.pl i zmiana jest zdecydowanie na plus. W standzie są dostępne maski i ww peeling, krem do ciała, krem do twarzy na dzień i na noc, pasta do zębów, krem do rąk i cztery rodzaje mydełek. Mam nadzieję, że pojawi się więcej produktów, ponieważ firma ma w swoim asortymencie kilka perełek, które chciałabym przetestować.




A oto moje zakupy:


Delikatnie złuszczający morelowy Scrub. Cena 8,99 zł / 75 ml


"Peeling głęboko oczyszcza skórę twarzy, pobudzając wzrost nowych komórek. Pozostawia skórę miękką, świeżą i promienną. Preparat zawiera ziarna z pestek moreli, które delikatnie ścierają z powierzchni skóry twarzy wszelkie zanieczyszczenia, usuwając martwe komórki i zaskórniki. Olej z kiełków pszenicy, który jest bogatym źródłem witaminy E, głęboko nawilża skórę a ekstrakt z jabłek ożywia ją."

Pasta do zębów z naturalnym fluorem. Cena 9,99 zł / 150 g


"Rewelacyjna ziołowa formuła pasty do zębów Himalaya Herbals jest oparta na naturalnych, starannie wyselekcjonowanych składnikach. Skutecznie oczyszcza i chroni zęby przed paradontozą i próchnicą. Neem (miodla indyjska) i owoc granatu wpływają korzystnie na funkcjonowanie dziąseł eliminując bakterie i stany zapalne. Polecana jest zarówno osobom uskarżającym się na obrzęk lub krwawienie dziąseł jak i nadwrażliwość zębów lub nieświeży oddech. Pasta przeznaczona dla całej rodziny."

Wybierając kosmetyk do twarzy dostałam krem do rąk za 1 grosz. Regularna cena to 5,99 zł / 50 ml


"Wygładza oraz wspomaga regenerację, nie pozostawia tłustej warstwy. Ekstrakt z nasion słonecznika i moreli, naturalne źródła witamin i składników odżywczych, głęboko odżywiają skórę dłoni. Codzienne stosowanie przywraca skórze zdrowy wygląd i optymalny poziom nawilżenia."

Dodatkowo otrzymałam próbkę pasty do zębów (10 g)



7 Comments

  1. Muszę zobaczyć czy u mnie w realu już są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, czym prędzej musze gnać do reala :) zawsze miałam ochotę na produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten peeling... :)
    Kiedyś miałam odżywkę do włosów z tej firmy, taka niebieska z lilią wodną i hibiskusem, ale była taka sobie...Za to peeling chętnie wypróbuję, jeśli gdzieś go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! musze sprawdzic czy u nas będzie.. mam krem na wypryski bardzo sobię cenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetnie ;)
    Ja mam z tej firmy krem na zaskórniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo! dzieki za cynk :] nie bywam w Realu ale swego czasu rozglądałam się za produktami firmy i chyba czas tam zajść :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie nie było w Realu :) mam nadzieję, że u siebie też znajdę tą wystawkę :)

    OdpowiedzUsuń

Kosmea. Obsługiwane przez usługę Blogger.